8171 ویب پورٹل

By | April 22, 2022

8171 ویب پورٹل

8171 ویب پورٹل

 اگر آپ نے احساس بھرتی کے لیے درخواست دی ہے، تو آپ شاید سوچ رہے ہوں گے کہ BISP 8171 کے نتائج کیا ہوں گے۔ اس آن لائن ٹیسٹ سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے یہاں کچھ مفید تجاویز ہیں۔ فارم مکمل کرنے کے بعد، آپ کو کیپچا کوڈ پر مشتمل ایک تصدیقی SMS موصول ہوگا۔ آپ کو اپنا CNIC نمبر اور درخواست فارم نمبر بھی فراہم کرنا ہوگا۔

 بی آئی ایس پی 8171

 بی آئی ایس پی یا بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام جلد شروع ہوگا۔ پروگرام کے لیے اہل تمام خواتین آن لائن رجسٹر کر سکتی ہیں۔ Bisp 8171 کے رجسٹریشن کی آخری تاریخ cnic 2021 ہے۔ اس کے علاوہ، آن لائن پورٹل پر فی ویو رجسٹریشن کا ڈھانچہ بھی ہوگا۔ درخواست دینے کا عمل آسان ہے، اور آپ نادرا کی ویب سائٹ پر رجسٹریشن کے عمل کے بارے میں معلومات بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

 BISP پروگرام پاکستان میں نقد رقم کی منتقلی کے ذریعے غربت کو کم کرنے کا ایک بڑا اقدام ہے۔ اس نے بہت سے پاکستانیوں کو معاشی بحران اور COVID-19 وبائی مرض سے نمٹنے میں مدد کی ہے جس نے ملک بھر میں اسکول بند کر دیے تھے۔ احساس ویب پورٹل، یا احساس موبائل ایپ نے اسے ممکن بنایا ہے۔ احساس ویب پورٹل کے علاوہ، BISP موبائل ایپ اہل صارفین کو اپنے فنڈز وصول کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

 BISP ویب پورٹل پاکستان کے شہریوں کے لیے استعمال کرنے کے لیے آزاد ہے۔ حکومت پاکستان اس سروس کو فنڈ دیتی ہے، اور سیلولر موبائل سروس فراہم کرنے والے اور نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی اس کے آپریشنل اخراجات میں حصہ ڈالتے ہیں۔ آپ پارٹنر بینک برانچ میں نقد رقم کے ذریعے ادائیگی کر سکتے ہیں یا 8171 پر ایس ایم ایس بھیج سکتے ہیں۔ آپ اسے 2022 میں BISP کے لیے اندراج کرنے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ صرف BISP کی کچھ منزلیں ہیں جن کے لیے آپ درخواست دے سکتے ہیں۔

 احساس ویب پورٹل اہل درخواست دہندگان کو ایمرجنسی کیش کے لیے درخواست دینے کے قابل بناتا ہے۔ درخواست دینے کا عمل آسان ہے: خواتین کو ایک درست شناختی کارڈ پیش کرنا ہوگا۔ اگر درخواست دہندہ کے پاس درست شناختی کارڈ ہے، تو اسے ایک فوٹو آئی ڈی فراہم کرنا ہوگی اور ایک مختصر آن لائن فارم پُر کرنا ہوگا۔ اگر وہ معیار پر پورا اترتی ہے، تو وہ نقد رقم کے لیے درخواست دے سکتی ہے۔ ویب پورٹل میں اہلیت کے تقاضوں کے ساتھ ساتھ رقم کے لیے درخواست دینے کے بارے میں بھی مفید معلومات موجود ہیں۔

 آنے والے مہینوں میں تحصیل کی سطح پر احساس مراکز دوبارہ کھلیں گے۔ رجسٹر کرنے کے لیے، اہل گھرانوں کو اپنا قومی شناختی کارڈ اور بائیو میٹرک تصدیق فراہم کرنا ہوگی۔ احساس ایمرجنسی کیش اسسٹنس محدود وقت کے لیے دستیاب ہے۔ کفلات کی ادائیگیاں ستمبر کے بعد جاری کی جائیں گی۔ احساس کے نئے مستحقین کے لیے، پروگرام اضافی مالی امداد فراہم کرتا رہے گا۔ اہل افراد کو آن لائن درخواست فارم بھرنا چاہیے اور اپنی اہل جائیدادوں کے لیے فنڈز وصول کرنا چاہیے۔

 BISP 8171 کے نتائج

 احساس ویب پورٹل نے شہریوں کے لیے 8171 پر ایک سادہ ٹیکسٹ میسج بھیج کر احساس ایمرجنسی کیش کے لیے اپنی اہلیت کی جانچ کرنا آسان بنا دیا ہے۔ ایس ایم ایس ہندوستان میں کسی بھی موبائل نمبر پر بھیجا جا سکتا ہے، اور ملک بھر میں سماجی و اقتصادی ڈیٹا بیس شناخت میں مدد کرتا ہے۔ تمام اہل مستفیدین کی. احساس ویب پورٹل کو اکاؤنٹ کا بیلنس چیک کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

 نئے فائدہ اٹھانے والوں کے لیے رجسٹریشن کا عمل شروع ہو چکا ہے، اور سروے 81% مکمل ہو چکا ہے۔ اس بات کا تعین کرنے کے لیے کہ رقم کس کو ملے گی، جواب دہندگان کے ویلتھ پروفائلز پر ڈیٹا کا تجزیہ کیا جاتا ہے۔ اس کے بعد نتائج کو ممکنہ فائدہ اٹھانے والوں کی فہرست تک محدود کر دیا جاتا ہے۔ وصول کنندگان کو ان کے خطوط موصول ہونے کے بعد، انہیں فائدہ حاصل کرنے کے لیے فنڈز جمع کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگر نہیں، تو ان سے رابطہ کیا جائے گا اور مزید امداد کے لیے درخواست دینے پر زور دیا جائے گا۔

 8171 ویب پورٹل کو استعمال میں آسان بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ احساس ایمرجنسی کیش کے لیے اپنی اہلیت کی تصدیق کے لیے صارف اپنا ID، CNIC اور موبائل نمبر درج کرتا ہے۔ احساس ایمرجنسی کیش – اپنی حیثیت کو جانیں پورٹل اہل درخواست دہندگان کو ڈیٹا اینالیٹکس اور اصول پر مبنی طریقہ کار کے ذریعے اپنی اہلیت کا تعین کرنے کے قابل بناتا ہے۔ تمام اہل درخواست دہندگان کو ایک اطلاع دی جاتی ہے جب وہ فنڈ کے لیے اہل ہو جاتے ہیں۔ اگر آپ اہل ہیں، تو آپ اپنے پیسے قریبی احساس مرکز سے جمع کر سکتے ہیں۔

 احساس ویب پورٹل آپ کی اہلیت کی حیثیت کی فوری اطلاع فراہم کرے گا۔ اگر آپ پروگرام کے لیے اہل ہیں، تو آپ احساس ٹریکنگ سسٹم بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ سروس عوام کے لیے مفت ہے اور اس کا احاطہ احساس کے ذریعے کیا جائے گا۔ یہ ایک نیا نظام ہے جو لوگوں کے لیے اپنی اہلیت کی حیثیت کو جانچنا آسان بنانے کے لیے بنایا گیا ہے۔ یہ افراد کو اپنی اہلیت کی حیثیت کو آن لائن چیک کرنے اور احساس ادائیگی مراکز پر نقد رقم حاصل کرنے کی بھی اجازت دے گا۔

 احساس ایمرجنسی پروگرام شروع ہو چکا ہے اور اس سے ایک کروڑ سے زائد خاندانوں اور 20 ملین افراد کی مدد کی توقع ہے۔ پہلے مرحلے میں، حکومت نے متاثرہ آبادی میں فی خاندان 12,000 روپے تقسیم کیے ہیں، اور 45 لاکھ سپانسر شدہ صارفین کو 3,000 روپے ماہانہ الاؤنس فراہم کرے گی۔ دوسرے مرحلے میں، احساس ویب پورٹل آفت سے متاثرہ افراد کو وہ نقد رقم حاصل کرنے میں مدد کرے گا جس کی انہیں زندہ رہنے اور صحت یاب ہونے کی ضرورت ہے۔

 BISP 8171 رجسٹریشن فارم

 احساس خدمت پروگرام کے لیے رجسٹر کرنے کے لیے، آپ کو اپنے قریبی احساس مرکز پر جانا ہوگا۔ آپ کو اپنے بچے کا بی فارم، CNIC، اور اسکول میں داخلے کی رسید ساتھ لانے کی ضرورت ہے۔ رجسٹریشن کا عمل اب ڈیجیٹل ہے اور حکومت جعلی معلومات کے پھیلاؤ سے بچنے کی کوشش کر رہی ہے۔ رجسٹریشن کے عمل میں آپ کی اہلیت کی بنیاد پر چار قسم کے جوابات ہوتے ہیں۔

 حکومت نے اعلان کیا کہ وہ روپے عطیہ کرے گی۔ جمعرات کو اسلام آباد میں احساس پروگرام سے مستفید ہونے والوں کو 12,000 فی خاندان۔ اگر آپ اہل ہیں، تو اپنے مقامی احساس ہیلپ ڈیسک پر جائیں اور اپنی نقد رقم حاصل کرنے کے لیے رجسٹریشن فارم پُر کریں۔ تاہم، یہ پروگرام ان لوگوں کے لیے کھلا نہیں ہے جو زکوٰۃ والے خاندان، زمیندار، یا سرکاری ملازم ہیں۔ آپ کو اپنے گھر کے ہر فرد کے لیے علیحدہ درخواست فارم پُر کرنا ہوگا۔ رجسٹریشن فارم صرف ان لوگوں کے لیے ہے جو ان میں سے کسی بھی زمرے میں آتے ہیں۔

 احساس پروگرام کے لیے رجسٹر ہونے کے لیے، آپ کے پاس میت کے والد کا کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) نمبر ہونا ضروری ہے۔ اگر آپ کے پاس انٹرنیٹ کنکشن نہیں ہے، تب بھی آپ اپنی اہلیت کی حیثیت کو چیک کرنے کے لیے احساس کفالت پروگرام کا ویب پورٹل استعمال کر سکتے ہیں۔ SMS 8171 ان لوگوں کے لیے دستیاب ہے جن کے پاس انٹرنیٹ تک رسائی نہیں ہے۔

 آپ اپنے CNIC کے ساتھ احساس پروگرام کے لیے بھی رجسٹر ہو سکتے ہیں۔ رجسٹریشن فارم مکمل کرنے کے بعد، آپ کو اپنے منتخب کردہ بینک سے ایک میل موصول ہوگا۔ بینک حبیب، بینک الفلاح، اور بینک الفلاح آپ کو فارم فراہم کرے گا۔ آپ جو ای میل ایڈریس فراہم کرتے ہیں وہی آپ کے CNIC کا ہونا چاہیے۔ اس طرح، آپ یقین کر سکتے ہیں کہ آپ کی فراہم کردہ معلومات محفوظ اور خفیہ ہوں گی۔

 احساس ایمرجنسی کیش پروگرام ابھی شروع ہوا ہے۔ آپ آن لائن رجسٹریشن فارم پُر کرکے احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ جو رقم آپ کو موصول ہوتی ہے وہ آپ کو پورے سال کی زندگی گزارنے کی لاگت کو پورا کرنے میں مدد کرے گی۔ اگر آپ اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہیں، تو آپ کو روپے کی نقد گرانٹ ملے گی۔ 12000۔ اور اگر آپ اہل نہیں ہیں، تو آپ یہ جاننے کے لیے ایمرجنسی کیش ایپلیکیشن/رجسٹریشن ویب پورٹل بھی استعمال کر سکتے ہیں کہ آیا آپ اہل ہیں۔

 BISP 8171 اہلیت کی جانچ

 اہلیت کی جانچ کے لیے، شہریوں کو اپنے CNIC نمبروں سے 8171 پر ٹیکسٹ کرنا چاہیے۔ انہیں ایک پیغام موصول ہوگا جس میں ان کی اہلیت کی حیثیت ہوگی۔ پیغام موصول ہونے کے بعد، انہیں اسکیم کے لیے درخواست دینے کے لیے احساس ویب پورٹل پر جانا چاہیے۔ اگر وہ مطلوبہ رقم حاصل کرنے سے قاصر ہیں تو وہ ضلعی انتظامیہ سے رابطہ کریں۔ ضلعی انتظامیہ اہل درخواست دہندہ کو بذریعہ SMS یا ضلعی انتظامیہ کے ذریعے مطلع کرے گی۔

 BISP پاکستان میں کم آمدنی والے خاندانوں کے لیے ایک سبسڈی سکیم ہے۔ یہ عام لوگوں کے لیے مفت ہے، اور حکومت 8171 ایس ایم ایس بھیجنے کے تمام اخراجات برداشت کرے گی۔ بی آئی ایس پی غریب گھرانوں میں رہنے والی خواتین کے لیے ایک پروگرام ہے، اور ان کے جغرافیائی محل وقوع، سیاسی وابستگی، یا سخت عقائد سے قطع نظر ان کو نشانہ بناتا ہے۔ 2022 میں اس پروگرام کے لیے رجسٹر ہونا ممکن ہے، جس کا ہدف دیہی علاقوں میں رہنے والی خواتین ہیں۔ پروگرام میں منزلوں کی فہرست بھی شامل ہے، جو SDG کے اہداف کو پورا کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔

 احساس ویب پورٹل کا مقصد کم آمدنی والے خاندانوں اور بزرگوں کو مالی امداد تک رسائی دے کر ان کی زندگیوں کو بہتر بنانا ہے۔ انہیں مفت یا رعایتی سرکاری خدمات فراہم کر کے یہ لوگ اپنے معیار زندگی کو بہتر بنا سکتے ہیں اور اپنے پیروں پر دوبارہ کھڑے ہو سکتے ہیں۔ یہ پروگرام خواتین کو بھی مدد فراہم کرتے ہیں۔ نقد رقم کے علاوہ، احساس پروگرام خواتین کو اسمارٹ فون بھی فراہم کرتا ہے۔ اسے ڈیجیٹل شمولیت کو بڑھانے اور غریب خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ گھریلو سروے کا استعمال کرتے ہوئے، یہ خواتین اپنے آپ کو اہل وصول کنندگان کے طور پر شناخت کر سکتی ہیں۔ SVT ٹیم ان کی اہلیت کی تصدیق کے لیے ان کے گھروں کا دورہ کرے گی۔

 احساس ایمرجنسی پروگرام اپنا پہلا مرحلہ مکمل کر چکا ہے، اور اب دوسرے مرحلے کا وقت ہے۔ ان لوگوں کے لیے جو احساس ایمرجنسی پروگرام کے لیے اہل نہیں ہیں، حکومت نے اس عمل کو آسان بنانے کے لیے ایک آن لائن پورٹل بنایا ہے۔ یہ پورٹل درخواست دہندگان کی پروگرام کے لیے ان کی اہلیت کی جانچ کرنے اور وہ رقم جمع کرنے میں مدد کرے گا جس کے وہ اہل ہیں۔ ان فوائد کے علاوہ، احساس راشن پورٹل مستحقین اور عطیہ دہندگان کے درمیان کوششوں کو مربوط کرنے میں مدد کرتا ہے۔

 اگر آپ آن لائن رجسٹریشن کرنے سے قاصر ہیں تو آپ نادرا سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں اور 800-26477 پر کال کر سکتے ہیں۔ احساس ایمرجنسی کیش حاصل کرنے کے لیے، آپ کو پروگرام کے لیے رجسٹر کرنا ہوگا۔ عمل آسان ہے اور کسی خاص مہارت کی ضرورت نہیں ہے۔ پروگرام کے لیے آن لائن رجسٹر ہو کر، آپ روپے وصول کر سکتے ہیں۔ احساس کفالت پروگرام 2022 کے ذریعے 12,000 ادائیگی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.